lördag 28 juni 2008

Jag vill skriva något, men jag vet inte vad. Med skriva menar jag inte här i bloggen, utan jag vill verkligen skriva något, på riktigt ni vet. När jag tänker efter, så har jag faktiskt en väldig fantasi. Jag kommer på mig själv med att sitta och fantisera ihop alla möjliga vardagliga scener. Varför kan jag då inte bara ta ett par av dom, och sätta ihop till något? Jo, för att när det väl gäller, har jag ingen fantasi över huvud taget. Den är som bortblåst.

Det senaste året har jag insett att jag verkligen älskar att skriva. (En av anledningarna till att jag skaffade blogg från första början). Vad jag skriver, det spelar mig egentligen ingen roll.. Det blir oftast bara det första som dyker upp i huvudet. Sen om det är intressant eller inte, det bryr jag mig inte det minsta om, som ni kanske märkt, (iallafall ni som läste min blogg.se).

Nej, nu ska nog göra ännu ett försök att verkligen skriva något, (har försökt ett antal gånger tidigare), något vettigt som folk kanske till och med blir sugna på att läsa. Om jag lyckas, lovar jag att lägga ut det här. Eller, det beror väl lite på vad det blir kanske :P haha.. Aja, nu ska jag nog ta och fundera lite. Har ju inte direkt något bättre för mig.

Inga kommentarer: